15 Julai 2009

Pakej 1 hari 1 malam di hospital..

Ni... gambar anak bungsu saya...

Tajuk catatan saya kali ini sebenarnya bukan merupakan pakej pelancongan... tetapi kali pertama saya diwadkan semumur hidup saya. iaitu pada 8th Jul yang lalu. Hal ini kerana saya mengalami sakit perut yang teramat sakit. Bahasa tenpatan kata dugal... tapi dalam pada itu penyakit lain juga turut di kesan iaitu darah tinggi... Ini rupanya hidup manusia... apabila menjangkau usia 40an akan timbullah semua penyakit... Tidak sampai seminggu iaitu pada 12nd Julai, sekali lagi saya mendapat pakej yang sama di hospital yang sama iaitu di Hospital Daerah Ranau, Kesihan aku kat pertugas wad kecemasan waktu tu... bertungkus lumus untuk meredakan kesakitan, namun kesakitan yang saya alami tidak juga reda.. wal hal sudah 4 kali suntikan telah diberikan kepada saya... akhirnya penyakit saya telah dikenal pasti sebagai PUNDI HEMPEDU yang memerlukan pembedahan..

Tiada ulasan: